بررسی فرصتهای سرمایه گذاری علم و فناوری دراستان مازندران
تاریخ انتشار خبر:
مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران با حضور در جلسه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری پارک علم و فناوری استان ، طرحهای ارئه شده را از منظر شاخصهای مالی مورد بررسی قرار داد.

سید اسماعیل هاشمی،نماینده وزیر و مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران،با توجه به اعلام آمادگی صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها برای سرمایه گذاری دراستان مازندران، با حضور درنشست ارائه و پرزنت فرصتهای سرمایه گذاری تعدادی از استارت آپ ها که درسالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان مازندران بصورت مجازی و با حضور معتمدزادگان مدیرکل پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد، اطلاعات 10 فرصت سرمایه گذاری که درقالب پاورپوینت ارائه و توسط کمیته داوران مورد ارزیابی قرارگرفت را از منظر شیوه سرمایه گذاری ، نحوه مشارکت و شاخص های مالی پروژه مورد بررسی قرارداد.

وی دراین جلسه اظهارداشت:بررسی طرحها و فرصتهای ارائه شده علاوه بر شناسایی شرکتهای جذاب برای سرمایه گذاری میتواند  فرصت مناسبی برای تامین منابع مالی مورد نیاز این شرکت‌ها  فراهم نموده و زمینه دستیابی به توسعه استان و اهداف اقتصاد مبتنی بردانش واقتصاد مقاومتی را محقق سازند.

در ادامه جلسه ، معتمدزادگان رئیس پارک‌علم و فناوری مازندران گفت: پارک‌ علم و فناوری محیط مناسبی برای شرکت‌های فناورهستند که عمده فعالیت این پارک‌ها در زمینه ایده پردازی، پژوهش علمی، طراحی مهندسی فروش و پشتیبانی برای تحقق محصولات فناوری درعرصه‌های صنعتی و ارائه خدمات تخصصی است.

وی گفت: هدف اصلی پارک علم و فناوری مازندران تولید و افزایش ثروت درجامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت مؤسسات متکی بردانش و فناوری است.