اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مه میترا جهت سرمایه گذاری در استان با منشاء خارجی
تاریخ انتشار خبر:
سومین نشست کارشناسی مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان، صبح روز دوشنبه مورخ 1399/03/26 در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران برگزار گرديد.

در ابتدا یعصوبی رییس گروه سرمایه­ گذاری ضمن عرض سلام و خوشامدگویی خدمت مدعوین،  با توجه به اعلام آمادگی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مه میترا جهت سرمایه گذاری در طرح های مختلف از جمله، احداث نیروگاه مقیاس کوچک، پالایشگاه فرآورده های نفتی، مزرعه­ی ماهی و ... از وی خواست تا ضمن ارائه خلاصه ای از رزومه و سوابق کاری شرکت، درخواست خودرا از دستگاه های اجرایی ذیربط مواردی جهت تحقق پروژه های مورد نظر خود در استان بیان کند. همچنین ایشان در ادامه سخنان خود  از نمایندگان محترم دستگاههای مدعو خواست، پیشنهادات و نقطه نظرات تخصصی خود را جهت تسهیل و تسریع روند پروژه های مورد نظر سرمایه گذار ارائه نمایند.

در ادامه علیجانزاده، با بیان اینکه زمینه اصلی فعالیت این شرکت مربوط به پخش و صادرات فرآورده های نفتی به کشورهای افغانستان، عراق و گرجستان و ... می باشد، بیان کرد اشرکت در حال حاضر اقدام به سرمایه گذاری در زمینه ی تولید خوراک دام، مزرعه پرورش کروکدیل، مزرعه پرورش قزل آلا و گلخانه در زمینی به مساحت 160 هکتار در کشور گرجستان نموده است و تمایل دارد با درآمد حاصل از این سرمایه گذاری به اجرای طرح های مشابه در استان بپردازد.

در پایان نمایندگان دستگاه­های مدعو ضمن استقبال از ابراز تمایل شرکت جهت سرمایه گذاری در استان هریک به بیان نقطه نظرات خود جهت شرایط و زمینه های لازم برای اجرایی نمودن طرح های مورد نظر سرمایه گذار و نحوه اخذ مجوزهای لازم پرداختند.