برگزاری چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران با محوریت شهرستان‌های بابل، بابلسر و فریدونکنار
تاریخ انتشار خبر:
چهارمین همایش سرمایه گذاری استان مازندران با محوریت شهرستانهای بابل، بابلسر و فریدونکنار با معرفی 217 فرصت سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق كسب و كار در شهرستانهای هدف به فعالان اقتصادی برگزار شد. .

سید اسماعیل هاشمی در چهارمین همایش فرصت سرمایه‌گذاری استان مازندران که با محوریت شهرستانهای بابل، بابلسر و فریدونکنار و با حضور استاندار مازندران،عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و  مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد بیان کرد در راستای اجرای قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی (FIPPA) تاکنون41  مجوز سرمایه گذاری خارجی ( FIPPA ) با سرمایه گذاری بالغ بر614.2 میلیون دلار صادر نموده است. که اینک تعداد 31 طرح با سرمایه گذاری بالغ بر 502.5 میلیون دلار در استان مشغول فعالیت می باشند .

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مازندران اعلام نمود، تعداد فرصتهای سرمایه گذاری شناسایی شده در شهرستان بابل134 مورد با حجم سرمایه گذاری654.8 میلیون یورو ،بابلسر49 مورد با حجم سرمایه گذاری 641.2 میلیون یورو و شهرستان ففریدونکنار 34 مورد با حجم سرمایه گذاری  425.9 میلیون یورو بوده است که در مجموع217 مورد فرصت سرمایه گذاری در قالب پنل های تخصصی به سرمایه گذاران بالقوه ارائه گردید.